efter tre månader, framsteg

idag när jag kom ner till barnehagen så var han där. vi snackade lite och ja säger god jul för att det är sista dagen jag hämtar/lämnar innan jag drar hem på semester och då slänger han ur sig att han slutar idag. jag tappade hela hakan.

gick ut ur barnehagen med sko påsarna på, fick gå tillbaka, helt snurrig tog jag upp mobilen. tänkte ringa dig, men sen kom jag på att det kunde jag inte.

gick hem och var helt förkrossad.

berättade allt för tine och sen senare också för helene. dem såg det som deras uppdrag för att jag var så i chock att jag skulle inte klara och gå tillbaka ner och säga något.

dem gjorde det. hehe så söta. en rar situation, men det kan ju komma något gott ur den. nu har han mitt nummer, jag får helt enkelt bara se.

pratade med sandra förrut, vi bestämde en träff för lördag. vi ska till 55an och jag ska få hälsa på achemed och sen förhoppningsvis...hehe det vet ni nog! men är ju tydligen småbarn som invaderat stället så får se hur länge vi klarar av att vara där annars så drar vi till platens som har gratis entré. ska bli så kul och träffa henne, men hon har ju tydligen slutat rensa lungorna, så det kommer kännas sjukt konstigt. men hon är duktig hon!

nu vill jag bara komma mig hem.

men först kyrkan ikväll med julmys med dem andra au pair tjejerna

och sen två dagar med familjen och bara slappa, pynta, lyssna på julmusik och baka.

syns snart, packad och klar!

hade!

Kommentarer
Postat av: Maddis

platens har inte gratis på lördagar? jag är också på!

2007-12-19 @ 22:44:49
URL: http://maddiss.blogg.se
Postat av: Anonym

nej jag vet de också.. en och annan förgiftning kan nog åka ner men inte ett helt paket hehe

2007-12-20 @ 11:12:09
URL: http://surban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0