because of you

oh vilken dag.

sett ett skit bra avsnitt av grey's och sen ett roligt av ugly betty.
lekt med sofie och sen städat huset
bakat pepparkakor med barnen
fick ett kort besök av setterberg

på kvällen blev jag upphämtad av hövik anna
drog till lovisa och bakade pepparkakor där, jag tjocka och dem tunna
vi tittade på idol, jag hejade på den musikaliska begåvningen amanda men marie gick med helt fint
såg kelly clarksons uppträdande på idol, och hela jag rös
nu har vi bestämt allt för nyårsafton. det bli trerätters, fördrink, sprit och sen champagne och förmodligen maskeradbal på tiger tiger
fick skjuts hem

imorgon ska jag in till byen, handla vin och litt annat og sen blir det hjem till viktoria och förbereda

sen är det party all night long, äntligen 8e december

på söndag fyller mammi, första gången utan mig där..hmm eller tror jag iaf..

nu må jag bara sova så jag får min skönhetssömn till imorgon

denna vecka har kännts tom utan dig

hade hyggligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0