är det en bestraffelse och bli född kvinna?

idag är det inte en bra dag och igår ja då var det en av dem värsta

en dag fylld med skratt,stress och glädje med carro. vi shoppade, vi hämtade markus, vi satt en timma framför fönstret väntades på att paul skulle komma hem.åkte hem till mig och åt peppe's och fixade oss på tre kvarter innan vi sen drog till lovisa.

var jag, carro med ölen, carro med vinet, carro med pojkvän, lovisa, hövik anna, setterberg och emelie
vi drack vin och snappade en himla massa kort och hade skoj innan vi tog bussen in till byen och drog till sports café

jag fick svar av kim och där började våran sms kväll, men när han kom dit hade jag dragit. hoppas det var han i början och han i slutet men inte sms i mitten hoppas jag det var han. kände som han brydde sig, men han får bli en annan dag för mitt fokus låg ej på han efter klockan halv två

satt 4 timmar på sjukhuset med en av dem värsta känslorna jag haft i mitt liv. aldrig fått såna rysningar av att vara på sjukhus mer än en gång förr

men hon är värd varenda minut.

det är tankarna nu som är jobbigast, tänk om....

vet inte vad jag hade gjort utan tine och mamma idag.

jag hoppas du kommer till mig!

nu vill jag bara bort från denna stad och få en paus. nu hade jag velat ha er fyra här, en kram och bara få gråta ut med er skulle jag göra det mesta för.

en vecka, låt det gå fort för detta tog alla mina krafter


Kommentarer
Postat av: Maddis

vad hade hänt?

2007-12-16 @ 20:59:23
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0