25

25 timmar kvar till jag sätter mina fötter på linköpings resecentrum

kommer bli gött, kommer bli väldigt nostalgisk

känner redan att jag är det när jag sitter och snackar med sandra om lkpg livet generellt, folk och vart vi ska på juldagen. som vanligt så är jag och sandra fortfarande oss lika och funderar på en plaza kväll för vi behöve rinte som alla andra vara där alla andra är. vi gör det oftast jävligt rolig vart vi än är.

imorgon mammas mat och sen ett par bosse med maddis och sandra

har kläder i torktumlaren och väsken är redan full. varför har man så mycket kläder och tänk när jag shoppar mer på rean hemma. aja får bara lösa det då!

ska upp sen och säga hejdå och få min födelsedags present. undra vad det är?

15.54 imorgon, syns vi då?

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0