will you marry me, june carter?

i'm going to jackson....

vilken bra film..jag vet att jag är lite sen. men kollade inte på filmen walk the line förrän igår. förstår varför reese fick oscar, men inte varför inte joaquin jackson fick det, han var verkligen johnny cash genom hela filmen. har laddat ner både orginal låtarna av june carter och jonny cash samtidigt som jag laddat ner reese och joaquin covers.

http://www.youtube.com/watch?v=Zl7jQWrPKqQ

kolla sista scenen, får mig att bli våt i ögonen i alla fall.vem vill inte ha deras historia.

idag har jag fixat lite praktiska saker inför flytten typ adressändring osv.

nu ska jag göra mig lite fin och dra ner till stan. blir en 55an med sandra och annie.

i've been sitting here. can't get you off my mind, i've tried my best to be a man and be strong, i drove myself insane wishing i could touch your face,but the truth remains....

baby you're gone...

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0