vilket jet-set liv jag lever..

fy fan jag mår skit, men jag mår som jag förtjänar.

de här senaste dagarna har varit sjukt roliga.

shoppat gärnet, köpt fem par skor.

    

inte bara skor, har även köpt två fina klänningar och lite smycken.
tänkte att det är bra att shoppa på sig nu så man slipper köpa så mycket i dyra norge de första månaderna. därför har jag även besällt för endel pengar från hm med, bland annat vinterjackan.

i förrgår mådde jag skit med feber och grejer men söta pantea kom hem med mat till mig vid halv ett på natten så det blev en film med henne och sen när jag vaknade upp mådde jag jätte bra.


blev en sväng med panter på stan o en fika på gyllen för tredje dagen i rad eller så...

igår kväll var jag o pantea först hemma hos henne, jag fick laga maten som blev skit god (wokade grönsaker med thaisås och blatte ris). sen kom mahira o vi började snacka med panters barndomskompis milo från sthlm. hamnade tillslut hemma hos honom på förfest. jag började servera grabben drinkar och vi hade all jätte trevligt. tog taxi ner till stan och gick ner på platens. började svepa både de ena o de andra, bjöd milo på lite med. inte en ända kändis där nere, bara studenter men det var bara skönt. hitta några killar från " radio sporten" och hamnade på efterfest hos milo. hans började spy som fan, stackars pojk men så är det att festa på landet (lkpg). vi snackade väl en himla massa strunt till strax innan sex då radio pratarna drog hem och pantea o jag ställde oss för att koka lite makaroner.

vakande vid elva o tog mig hem med mina skoskadade fötter.

lunchade på stan med familjen och var jätte pigg och mådde bra.

när jag väl somnade i mammas soffa så visste jag att denna dag var körd. 

blev väckt av panter. "nathalie vi ska till platå ikväll"...nej svarade jag o fick tillbaka "jorå du ångrar dig sen ringer dig lite senare"

var ej hon men sara ringde förrut och gav mig dåligt samvete, så för en sekund så tog jag med mig sprit och åkte hem. tog fram partykläderna som jag ville ha på mig och ställde mig i duschen.

nu sitter jag här i slappis kläderna och bara längtar att få sätta på en film, inte gå till platå!

har köpt sju nya tjejfilmer:
- coyote ugly
- min bästa väns bröllop
- pretty woman
- coach carter (ett undantag från tjejfilm)
- sweet home alabama
- hur man blir av med en killepå 10 dagar
- 10 orsaker att hata dig

måste ju börja samla på ens favortier.

aja nu ska jag göra det jag längtat efter, sätta på en film och bara slappa.

veckans låtar:
sonja aldén - hjälte utan mod
sarah dawn finer - i'll be ok

asta la vista.

ps. fan vart utgång i alla fall, måste dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0