salam / ciao bella.

vilken filmdag de vart igår.

efter sett se upp för dårarna så blev det linas kvällsbok. den var också riktigt bra,man kunde verkligen relatera till vissa saker och det är alltid trevligt. svensk film har blivit så mycket bättre än förr, det är skoj att även våran filmindustri kan producera så bra filmer.

på kvällen drog jag in till stan och mötte upp mahira,pantéa och sara.


blev bio och filmen ciao bella. jag tyckte även denna film var riktgit bra, men dem andra tyckte inte att den var lika bra. vi pratade ganska högt under hela filmen och kommenterade ganska mycket, tydligen så hade jag sagt något jätte pinsamt som dem andra hade uppmärksammat men jag inte har ett minne av att jag sagt det,läskigt.


efteråt så  gick vi till steve's och käkade. när jag skulle beställa i kassan så kunde varken jag eller han i kassan få fram en direkt beställning tack vare en full gubbe som stod i närheten. lite annorlunda och skratta fram en besällning.

efter fikan så drog vi en sväng på stan men där var det bara en massa universitets ekonomer som sjöng och skulle in på bk.

satte oss i busskuren som man gör som liten och ringde lite samtal. va nära att det skulle bli party men vi sket i det och blev istället bjudna på en stor förfest ikväll för att sedan dra vidare till platens.

åkte hem och satte mig framför datorn, vart lite sugen på att kolla på kläder vilket slutade med att jag beställde kläder för mer än tusen kronor, usch det är aldrig bra!

aja om man skulle köka lite frulle nu.

asta la vista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0