så nära solsemsester man kan komma...

vilka tre underbara dagar jag har haft.

efter att ha nyktrat till sent i söndags så åkte jag hem till mormor o lasse. käkade lite gott och spelade spel, sen läste jag någon tidning innan jag somnade ganska så tidigt.

i måndags så vaknade jag av mormor o de gjorde sig iordning inför jobbet. själv låg jag kvar och läste corren innan jag somnade om och sov tills strax efter tio. gick upp och gjorde mig fruksot på altanen. ställde fram solstolen och började läsa mina fem skvallerblaskor jag hade att läsa under dagen. gjorde mig lite god lunch och sen satt jag där hela dagen och läste tidning o lyssnade på east fm i min ensamhet på landet.

mormor o de kom efter någon gång och då tog vi oss lite fika.

skulle träffat martin, men jag valde att följda med min moster hem. vart en kväll med yatzy, frågesport och en av dem senaste beck filmerna.

spenderade natten med lisa, vart svårt och sova eftersom jag hade så jävla ont på axlarna efter ha totalt brännt mig.

idag tog jag det lungt med solandet. badade dock ett par gånger i deras gigantiska pool. helt slut efter slängt fyra ungar i åldrarna 5-10 i poolen hela tiden,ingen semester precis.

har så himla ont på axlarna, är ju precis som utomlands.

är kvällen slut nu, eller??

hur ska jag hinna ta mig dit, undra när far min kommer hem??

på lördag blir det kanoners.

ingen mer lördag på ågatan har jag upptäckt, dock bara innan jag flyttar, får bli när jag hälsar på sen.

i lördags så kände jag att det kommer bli så himla skönt.

vi alla drar ju...

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0