så bra så bra så bra.

igår hade jag en sån himla skön kväll i min ensamhet.

inte ofta jag är hemma och ensam desutom,men när jag väl är det ibland så är det super.

först satt jag vid datorn och lyssna lite på lite musik..jojo - beautiful girls (female version)...och läste lite skvaller.

vid åtta kom tvn på och allsång på skansen. var en helt okej säsongsavslutning..leende guld bruna ögon, nanne grönwall, benny andersson med tommy körberg och sen bäst av allt var lilla elias med robert gustavsson utklädd till peps persson sjungades oboy.

efter det vart det en timmas glapp innan so you think you cand dance började. fy fan vad bra dansnummer man fick se i detta avsnitt. två riktigt bra hip hop nummer koreagraferade av han davve som även gjorde dans nummren till you got served och stomp the yard, riktigt bra dans filmer. nej men många nummer var riktigt bra och denna säsong kommer bara bli bättre. har kollat upp, och min favorit är fortfarande kvar. tror dock att det är en annan som vinner, tyvärr.

efter det kollade jag lite på csi innan jag somnade.

gick upp ganska så skapligt imorse. gjorde mig frukost framför datorn och satte på en film. hade laddat ner en ny psycho film med lindsay lohan, i know who killed me. helt okej film, lite psyk och konstigt slut men helt värt att se.

gjorde mig i ordning för sen lunch hos mamma. träffade martin en sväng med bosses glass i domkyrko parken efter hans jobb. sen gick jag tillbaka hem till mamma och läste lite skvallerblaskor innan jag nu cyklade hem.

blir nog någon film ikväll med, funderar på den kritiker rosade zodiac med snyggingen jake gyllenhaal...tror colin farell är med också,hmm??

har laddat ner hairspray med, ny produktion. den gamla är ju jag med i eller ricki lake :=)

längtar tills på lördag.

ska försöka fixa ett datum för någon liten hejdå fest..shit tiden verkligen springer iväg för mig.

asta la vista.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0