över hela atlanten sågs vi...

jasså vart det ingen ensam kväll igår då.

vid strax efter tio kom pantéa och sara över.

blev ingen film uatn en himla massa musik och skitsnack.

snackade med nanna på msn via webcameran, kul att se henne och att hon kunde se våra grimaser.

vi däckade första alla tre i min säng innan vi kastade ner pantéa på madrassen.

sov ganska långt in på dagen.

sara gick hem, pantea ner till stan och jag satte på min första film av två som jag hade kvar av de tre jag hyrde igår.

har nu sett se upp för dårarna en riktigt bra svensk film. älskar skildringen mellan svenskar och invandrare. en film jag tycker alla borde se!

ska nu sätta på linas kvällsbok och hoppas på att den är lika bra.

ikväll har jag,pantéa,sara och mahira bokat ciao bella vi ska se. efter blir det väl en lättsam men mysig fika.

imorgon blir det förhoppningsvis platens!!...yippie yeah yippie yo

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0