mozart & the whale

idag har jag ite gjort så mkt.

stekt olivoljs pannkakor för mitt vanliga margarin var slut.

åkte in till mamma i stan och hängde en stund med henne.

gick till mc med lillasyrran, sandra och marlena.

tog bussen hem o följde med syrran till ica.

där hyrde jag tre filmer:
- crazy in love aka. mozart & the whale
- se upp för dårarna
- linas kvällsbok

  


har precis sett mozart & the whale med josh hartnett. handlar om hur han som är autisktiskt blir kär i en tjej som har samma sjukdom och alla problem som uppstår mellan dem. en ritktigt fin film som verkligen är sevärd.

tänk att få höra orden som donald fick höra av isabelle i filmen

" du kan inte göra mig besviken, för allt du är, är allt jag vill ha"

fick samtal av panter o sara nyss. vi funderade på måndagslubben i vadstena men insåg att det var lite sent att komma på det nu, förhoppningsvis så blir det nästa måndag istället. men det kommer nog hit om en timma med chips och så blir det en film eller så.

laptop eller inte?..hmm? svårt val

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0