hade väl inget bättre för mig,men ändå..

igår vart det en trevlig kväll på 55an.

vi blev ett gäng..min gamla kollega sofia, sandra, johan, martin, martilda och annie. efter ett tag var det bara jag sandra och martin kvar men det vr lika trevligt det.

mahria hade ring och frågat om platå så sandra och jag gick dit. var där ett tag och sen gick vi hem till mor min och drack lite innan vi gick tillbaka. inte alls roligt folk, men sen var jag ju inte så full och då brukar det aldrig vara roligt på platå. sandra och jag gick och käkade innan jag sedan drog hem strax innan två.

hade väl inte bättre för mig igår kväll men ändå, ska man behöva vara så full som jag var i lördags för att ha riktigt roligt ute, eller är det bara
skönt och komma hem skapligt.

upp idag och ut på stan i detta hemska kvava väder med pantea för att köpa pressent till nanna.

har packat och valt att åka till nanna redan idag och hjälpa henne med allt imorgon.

ska bli så jävla roligt imorgon.

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0