grupptryck.

fortsätter på inlägget jag skrev igår.

skulle ej gått ut, men vem står emot sara och när mahira ringer och säger att jag kommer och hämtar dig om femton minuter.

slängde på mig kläder och smink på femton och sen drog vi hem till lejla i stolplyckan. virre var redan där och sara kom strax efter. blev en livlig diskussion om självkänsla på balkongen, riktigt interessant och trevligt faktiskt.

drog ner till platå. var väldigt mycket folk.

han var där. varför? du stoppar mig från att leva ut. vad vill du mig, kan du säga det så vi får ett slut på det här.

aja dansade och hade riktigt skoj.

efter så drog jag,frida,sebbe,virre och lisa hem till virre i berga för att efterfesta. vilken dålig inställning vi hade, alla ville typ sova. vid fem drog jag lisa o frida till shell macken i braskens för att köpa korv.

jens kommer ner dyng med sin cykel o nästan skriker snus. tog ett tag för honom att välja mat o endel hockey snack innan vi satte oss i bilen o lämnade honom där.


däckade på en sekund,men har ej fått sovit ut telefonen har gått i ett.


aja nu ska jag till moster min och hjälpa henne att grilla korv åt jeppes fotbollslag ikväll, va gör jag inte för mina knattar till kusiner, om inte allt.


imorgon blir det husbilen till arboga för 80års kalas med en himla massa spit. inte ofta man träffar den delen av släkten, undra hur gammal sebastian är nu, 22 kanske??


hörs på söndag!


asta la vista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0