fyra hjärta, en stripping och olle.

ojdå nu har jag inte bloggat sedan i torsdags eller nåt.

i torsdags så var jag hos mamma och sen tog jag det ganska så lungt på kvällen. gick hem till syrran, körde hemkört på pizza, kollade på motorsågsmassakern ännu en gång och sen somnade vi.

i fredags så shoppade jag en laptop som jag ska ha med mig till norge och sedan lite annat skoj.

på kvällen mötte jag maddis och drog till grabbarna på bagdad. riktigt bra hip hop fest men bra musik o bra folk.

han var där, både roligt och mindre roligt. speciellt när han kom fram o allt blev rätt men ändå fel.

somnade väl vid halv fyra och halv sju ringde klockan.

blev upphämtad och först drog vi till mantorp park o tog hand dom resterna från volvos vip fest dagen innan. sen drog vi till köket i skänninge där vi diskade och tog fram allt för dagens jobb.

kom till vandrarhemmet i borensberg och möttes upp av tre personal.

en av de var olle. en sån himla charmigt söt kille. bara namnet olle säger ju att han är söt. han var super trevlig. blev lite flörtande (alla fall från min sida) under tiden han jobbade innan han gick hem. innan han skulle gå så gick jag ut och tog bort duken. det satt fyra tunga hjärtan på duken så den inte skulle flyga bort. det var vandrarhemmets så jag gick fram till honom och sa"här ger jag dig fyra hjärtan" o han svarade "det var ett bra betyg" och log. sen helt plötsligt så tar han av sig sin personal tröja rakt framför mig för att sätta på sig sin egna. jag blev helt ställd, men fin kropp hade han. gav kvällen lite extra krydda.

bröllopet gick i alla fall bra. serverade ju åt hon åse brodin som äger det kända stallet och som är vän till kungafamiljen. det var hennes son som gifte sig. var en väldigt bra serveringen.

slutade vid elva och då blev jag avsläppt i stan.

skulle in på harrys, kom in men eftersom syrran var för full för att svara i telefon så hade jag ingen som var där inne. eller han var ju där men kom snabbt fram till att han inte var värt det.

köpte en av de godaste kebabtallrikarna i mitt liv med ris o fetaost, åkte taxi hem med annies granne och sen käkade jag och sen somnade jag.

en riktigt skön lördag.

vaknade upp vid två idag och var inte bakis, det var en ny men härlig känsla.

idag blir det att slappa till det innan jag ska möta sara och mahria på en fika, får se om pantéa kommer förbi efter jobbet med.

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0