förfest hos och med farmor och farfar.

hur många timmar sedan jag slutade dricka, och jag mår fortfarande så här dåligt..helt otroligt!

vi fyra igår så hade vi lyckats skaffa fram skjuts hem så då bestämde vi oss för att åka.

jag åkte hem och gjorde mig i ordning för att sedan skynda till pantéa.

vi började korka upp och efter en stund, inte all för lång så var vi nog alla tre rätt så påverkade.

tog taxi ner till stan, lurade taxi chaffisen att vi pluggade..sara till läkare, jag till socinonm och pantéa till folkhälsovetare. slutade med att vi fick studentrabatt o ett nej till att betala i natura.

hoppade på tåget till mjölby. trängde in oss alla tre på toaletten för att pissa samtidigt som tåget rörde sig. träffade på henke och satte oss vid han.

han skulle bli upphämtad av hans barndomskompis henke så vi flörtade in oss och åkte med dem.

skulle på förfest i vadstena hemma hos henriks farmor och farfar. trodde de skulle gå och lägga sig men det gjorde de inte utan det roliga och trevliga var att de satte sig ner med oss och drack öl och sprit.

satt där några timmar och snackade framtidsdrömmar innan vi sen kom på att vi var tvugna att gå.

vi gick rätt så snor fulla för att uttrycka mig väl ner till sjömagasinet som det heter.

gick in och såg vilket fjortishak det var. vi gjorde det bästa av situationen vilket var att dricka mer och dansa. musiken var väldigt bra. tragisk nog så kom man ej ifrån linköpingsbor utan dem kryllade det av överallt.

jag vart rätt så borta o satte mig ner vid ett bort. helt plötsligt så sitter jag med micke o pantéa och sara är bort. satt med honom ett bra tag och pratade om vårat förflutna och sedan pratade jag med hans brud innan hon gick och han kom tillbaka igen.

efteråt så kom adnan och hämtade oss med hans vilda hund akilles. snackade som fan i bilen innan jag halvt slocknade. sara hoppade av och jag o pantea gick av vid statoil. gick in fulla som svin och köpte en jävla massa mat. en dubbel cheeseburgare med mos och gurkmajonäs, snacka om vi var hungriga.

tog taxi därifrån till mig och sen somnade vi.

mamma kom tidigt imorse för att lämna av lite saker. jag somnade om och sedan kom hon igen för att i ett par timmar fixa det sista innan allt ska slussas ut från lägenheten imorgon.

när det var klart så var pänt och jag så hungriga så vi gick till pizzerian och käkade. skämde nog ut oss lite med att vara bakis en tisdag. satt där ett bra tag innan sabina joinade oss. trevligt att träffa henne, var ett tag sen sist.

jag o pänt gick tillbaka hem till mig.

efter det så har allt gått åt pipskogen, har ringt martin två gånger för data support och ändå har vi ej lyckats sätta på en film. slutade med att vi fick se den i gamla datorn.

gick ner och köpte mat och sen la vi oss ner och satte på filmen.

brokeback mountain, så himla bra den är fortfarande efter alla sedda gånger.

blev äntligen av med pantea nyligen..heheh nej alltid trevligt med sällskap men ensamheten nu uppskattas med :=)

måste sova snart, mamma o de kommer med släpkärran vid åtta imorgon.

orkar inte vill bara sova sova sova.

nu vill jag bara komma till norge och börja med mitt nya sunda liv.

mina tarmar pallar ej med.

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0