en av årets höjdpunkter, skänningemarknad.

har precis kommit hem från skänningemarken.

en av årets höjdpunkter.

har käkat langos, belgisk våffla, brända mandlar och kolor.

mår riktigt illa just nu.

har druckit ett glas av min ny köpta körsbärssaft, smaskens!

har åkt en karusell,så nu är jag lycklig.

men har aldrig fattat varför så många små barn väljer att festa på skänningemarken?
- tydligen en bonne sak

igår såg jag på dirty dancing, den blir bara bättre och bättre. tänkte vara lite duktig och kolla på 2an nu, den tycker jag med är så bra!

har köpt mig filmen masjävlar med,måste se den snart..den är ju ruggit härlig.

imorgon kommer anna banana hem, så på fredag blir det att spendera kvällen med henne.

har fått mitt kontrakt idag, flyttar / börjar om mindre än en månad.

dagens mest spelade:
snow patrol - chasing cars

asta la vista.

Kommentarer
Postat av: Maddis

ja men så är det ju på ljungsbro marknad också.. hålor alltså.

2007-08-02 @ 23:41:29
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0