det sägs att för mycket surt kan göra att man...

jasså det var ännu en händelserik dag igår.

vaknade ganska så sent och satte som vanligt på en film.

igår vart det en brittisk sådan som heter this is england. den handlar om en 12-årig kille som heter shaun och är lite utanför i skolan. en dag träffar han på ett gäng skinnheads som han blir vän med. filmen är helt sjuk men väldigt lärorik. jag som trodde alla skinnheads var totalt tomma i huvudet, nej så var det tydligen inte! det finns snälla skinnheads, vem kunde trot...inte jag i alla fall.

på eftermiddagen drog jag hem till mamma och slappade där. blev lite ally mcbeal och glamour innan jag började göra mig iordning för kvällen.

drog hem till pantea o sara joinade också. började dricka mina sura drinkar.

 


tog taxi ner till stan med en skitsnygg taxikille som hette jon.

tog ut pengar och sen till platens. ganska dåligt drag med folk i början men mot slutet tyckte jag det hade förbättrats rejält. vi dansade och hade skoj.

träffade en som jobbar på 55an. fick höra att jag var en av favorit stammisarna. att jag alltid är så glad och trevlig. det är ju alltid kul att få höra för denna tjej har jag typ aldrig pratat med förr. hon blev lite arg när jag sa att jag nu skulle flytta till norge och inte kommer kunna vara där alls mycket.

vi dansade ganska så bra och mot slutet fick vi se till o ta med några på efterfest till "våran" (bloggar inte din hemlis) 55an vakten.

fick med mig en jätte trevlig kille men han tappade jag på hakpepi, tror jag. sen fick vi med oss ett grabbgäng. visade sig en halvtimma in på efterfesten att en av de hade barn och en var gift. så han med barn skulle hem till hans son som slutade med att de alla gick. efterfesten fortsatte med lite gitarr o kända sånger. ganska mysigt. vid halv sex tog jag och sara taxi hem till mig och somnade direkt.

nu är jag uppe igen och ska snart hem till mammi och säga hej innan jag ska ta en fika med emma.

blir ingen utgång ikväll, tror jag icke!!!

asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0