då var tiden där slut.

ja då har jag slutat på saab idag då.

har bara varit jag och mariorna idag. tre tjejer,hmm mycket snack och väldigt lite verkstad kan jag ju säga.

bjöd flickorna på två glassar så vi har frossat gott. de ville att vi skulle festa ihop hela konsult gänget så nu ska jag hetsa de att få killarna med på ett datum ganska så snart, vore ass skoj.

när jag skulle hem och gick in på yngves för att köpa ett cigarette paket (har inte rök på sex dagar) så började regna som fan igen. tänkte att jag skulle ta en cigg och se om det hann sluta, johan kom förbi stod och snacka med han tills vi insåg att vi likaväl kunde gå. följde han till biblan i spöregnet och sedan cyklade jag hem den sista biten. fy fan vad blöt jag vart, helt sjukt väder denna svenska sommar.

men nu lovar de ju fint väder framöver, jag hoppas!

ikväll blir det 55an med annie, shit det var länge sen.

ps. såg de fem sista avsnitten av what about brian igår istället för masjävlar. riktigt bra sista avsnitt för säsongen, speciellt det sista. längtar nu till seriestarten.

veckans mest spelade:
sahara hotnights - visit to vienna
justin timberlake ft. the benjamin wright orchestra - until the end of time
green day (john lennon cover) - working class hero
lumidee ft. pitbull - crazy
chris cornell (michael jackson cover) - billie jean
christina augilera - el beso del final
alison hinds - caution


asta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0