tre själar.

efter ha varit hemma ett par dagar så var det dags för mig att komma ut och se lite folk.


mötte upp annie på hemköp för att köpa lite kottletter som vi skulle hem till martin och grilla. tog bussen till berga och jag lyckades verkligen hitta hem till grabben, trots att det var mörkt båda gångerna jag gått dit innan. när vi kom vart vi besvikna att ej grillen var igång men med lite teamwork mellan martin,tolle och alex så var köttet på. maten började väls äta vid strax innan tio till en oändligt lång trance låt i bakgrunden. efter tjat av alla så började man dricka, men det gick segt ner med våran goda preem passionsfrukts dricka. fick i mig några stycken och sen satt vi i bilen med den personliga chauffören för kvällen, dennis. trodde vi skulle dö en våldsam död som han körde med sin saab men in kom vi i alla fall, på typ 4 min. drog in på plaza, det ända stället där folk fanns. tog en snabb tiit förbi 55:an men det var inget folk för oss. träffade henke och dem på vägen ner tillbaka till plaza. han frågade vad min kompis hette eftersom jag ej var vänlig nog att presentera dem från början. visste inte vilket av alla namn jag skulle använda men det fick bli "hon heter banan, fast på engelska". blev en hel del shake från oss. martin med co. drog hem och man såg på dem att det ej gick att övertala dem att stanna. drog till five tastes och sen drog vi hem. fick sällskap hemoch det uppskattar man alltid så man ej behöver gå hem själv. sa hejdå vi pizzaexpress o sen var jag hemma. såg att mina nedladdningar var klara och somnade nöjd.

började dagen tidigt så jag kommer hinna allt. satte på "the devil wears prada", tätt efterföjd av "the holiday" som jag håller på att kolla på nu. vad ska jag ladda ner för mer filmer, förslag någon?

ikväll ska jag vara barnvakt åt mina favvosar. ska bli bosatt i en nybyggd villa mitt ute i någonstans, eller sjögestad heter det. lisa, 10 jesper, 9 och matilda, 6 ska roas och ta hands om. kommer ej bli några problem. finns inga i världen jag skulle göra mer för än dem. träffar dem allt för sällan nuförtiden. blir smörgåstårta och säkert en dans till "cara mia". nykter ska jag vara men roligt ska jag ha.

för familjen gör man allt.

det var så skönt att visa vart bordet stod igår.

asta la vista baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0