stressigt i värmen.

jobbat hela dagen, eller det ärju iofs en lögn. sanningen lyder att jag har varit på jobbet hela dagen men snackat bort 8 timmar med mina kollegor somkom tillbaka efter en veckas sjukdom. var mycket att ta igen sex och kriminallitet var dagens största ämen.

direkt när jag gick av bussen så drog sandra,marlena, mamma och jag till skopunkten,coop och maxi. så nu har jag handlat på mig så jag klarar mig i alla fall till lönen kommer nästa vecka.

fick ett samtal när vi var oss mormor och hade hämtat upp sara. emma undrade om vi kunde ta en fika. valet stod mellan en kväll framför datorn och diska eller sitte på en uteservering med henne?..hmm svårt val. valet blev såklart kaffe och emma. ska snart ta bussen in till stan, värme står i sig så tröja medtages endast i nödsyfte.

längtar återigen till torsdag då jag,annie,julia och matilda ska grilla och dra till platå och på fredag ska vi grilla hemma hos martin. har ej grillat i år så det ska bli både gött och kul.

aja asta la vista, nu drar jag ut i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0