störst,bäst och vackrast.

(min säng)

oj oj oj vilken helg det har varit.

i fredags så vart det en kväll i det lungna. jag, emma och annie gick till fiket och hängde där. skickade mms på våra tomma kaffe glass. fick för oss att vi skulle ut och cruisa lite i emmas bil. blev en sväng förbi johannelund-braskensbro-tannerfors-berga-stan-vimanshäll-lektorshagen-abisko och säkert fler ställen som vi ej minns.
efter ha tröttnat på bilen så gick vi till 55:an en sväng men ingen av oss var särskilt pigga så det varade inte länge innan vi drog hem.
hade precis somnat när grabbarna ringer vid halv två och var skit fulla, fy dem!

lördag morgon vid halv nio så ringde klockan och det vara bara att gå upp slänga på sig lite kläder och åka till ikea med mormor och lasse.
köpte ny säng, en 120 för det fans ej 105. hela lägenheten är nu bara en stor säng, men den smälter väl in i rummet snart.
efter det kom jag hem och jävligt fort så gjorde jag mig iordning innan jag blev upphämtad av emil och zabbie. åkte förbi sporthallen och hämtade upp annie och sen var vi på väg. stannade till i zabbies stall på vägen och det ända jag minns typ är att annie står och säger " hej hästen"  hela tiden. å
kte hem och hjälpte det kära värdparet att städa och sen följde jag med banana för att köpa mat på pizzeria viktoria. där blev man igenkänd för att komma från berga i linköping innan jag nästan klivit innan för dörren. jag gjorde klart att jag ej var från berga men han visste dock att jag från linköping för mig hade han allt sett där. det vara bara att le och inse att man ej är anonym i östergötland tydligen.
gick tillbaka och då var festen igång, klockan stod väl på 17.50 eller nåt. klockan höll vi koll på och vid sju var jag och banana fulla. tror jag och annie sammanlagt drack upp hela bålen plus vår egen 70:is.
när vi skulle gå till pappi så  hade vi inga kontanter så vi skulle betala med kort i baren.bara att jag gav min tröja till banan och plankade in.
på sista bussen hem till linköping var vi med. vi satt ungefär längst fram och däckade nog bara efter ett par minuter. jag hängde framåt med huvudet nästan hela resan för det snurrade mer om huvudet låg bakåt.
jag vet ej idag vad det var som fick oss att vakna upp precis vid sporthallen och inse att vi skulle av nästa hållplats. gick från köpman till hakpei, eller vi hade ett stopp utanför plaza där vi hälsade på dem fulla grabbarna.
 sen gick vi för att käka. sa hejdå till annie och jag gick upp till 55:an för att ragga cigg av jonni.
såg att johan satt där inne med så snackade med den fullisen innan jag drog hem.
klockan stod väl på 02.05 eller nåt när jag var hem dyngfull men ändå den tidigaste hemgången än lördag någonsin.

spännade helg.

vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0