sista tjugo..

sista tjugo minutrarna kvar på jobbet innan jag går på helg. så bloggar ännu en gång idag.

Eftersom många har gjort detta gör ja det med...



Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3st

Vilken svordom använder du mest?

fan och hora (tyvärr)

Äger du en iPod?
nej faktiskt inte

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
beror på hur jag ser ut.

Vilken var den senaste filmen du såg?
skit länge sen sist, men kollade säkert på you got served.


Har några av dina vänner barn?

nej, för tidigt än så länge.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
systemet.

Har någon någonsin kallat dig lat?
många gånger.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
O'boy, alla gånger.

När var senast någon stötte på dig?
igår kväll.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
den som åker åt alla håll och spelar bra musik.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
klart, jag är kebaben, bor i lkpg och är tjej (need i say more?).

Tittade du på tecknat när du var liten?
gjorde jag säkert, den där bebisfamiljen...vad det nu hette.

Hur många syskon har du?
Två som jag räknar som hela och sen två halv.

Äger du några band t-shirts?
undra om jag har kvar spicegirls t-shirten? nej, tror icke det!.

När flög du senast?
31:e januari, till skottland med maddis.

Läser du för skojs skull?
ja, skvaller är ju skoj.

Pratar du några andra språk?
engelska och sen på fyllan kan jag nog prata det mesta.

Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär dator.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
planerar mina önskningar.


vilka läder har du varit i?
skottland,danmark,bulgarien,finland, frankrike och cypern.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

ja en tatuering, om jag bara skulle våga. piercing i tungan har jag redan, vill ej ha någon mer.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

nej har pengar att betala för mig själv, människa före kön.

Vad har du med dig in på bion?

sällskap, sen är jag nöjd. allt annat är bara en plus i kanten.

Vem var din favorit lärare?
vilken årskurs? på gymnasiet så var det nog erik..för han brydde sig mest.

vilken är din favoritlåt just nu?
elliott yamin - wait for you.

vem pratade du senast med i telefon
panteá.

har du nånsin varit kär?
ja, eller jag tror det.

kan man va kompis med ett ex?
tycker jag bara är posetivt. men man ska skilja på vänskap och vänskap.

vilken är din favoritfärg?
svart och rosa.

hur många kuddar sover du med?
två stycken.

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej men en blixt förälskelse.

när grät du senast?
i söndags.

när fick du senast en puss?
i natt.

vad kan vara det mest avtändande hos en kille?
tom plånnbok, stroppiga, när dem är för på och lös snus.

finns det någon som vet allt om dig?
nej det tror jag icke, men många vet mycket.

tror du på änglar?
jessica gör.

hur många par skor har du?
vet ej, men bygger på samlingen, så mycket vet jag.

vem fick du senast sms ifrån
annie.

Vad har du för väder?
eftermiddags värme med lite blåst.

Har du en blogg?
absolut, hur ska annars världen veta vad fan jag styr med


vad har/är du just nu?
på jobbet, men endast i fem minuter till och sen slutar jag.

vart är du just nu?
har inte gått fem minuter, så fortfarande på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0