shan the man.

hade nog inte en lugn stund igår förrän jag somnade.

- jobbade fram till halv sex när bussen var inne i stan

- gick på stan och shoppade några sommar saker, bland annat ett par coola rosa solglasögon, annie verkar dock inte gilla dem för hon bara hånade mig när jag hade på mig dem..hmm

- gick hem till mammi och käkade. annie kom för att george skulle göra henne blond, eller slinga hennes hår med en massa blonda slingor

- mamma satte på shan atci dvd:n som vi satt och as garvade åt.

'- martin ringde vid strax efter åtta så gick och mötte upp honom utanför squash center och sedan gick vi och tog en fika på steve's

- fick skjuts hem strax efter tio, loggade snabbt in på datorn och sen somnade jag.

vad resluterade detta i, jo att jag försov mig imorse. men har ju flex att ta ut så kunde ta nästa buss med ett gott samvete.

ingen sjukling har blivit frisk, så nu sitter jag här ensam för tredje dagen.

idag efter jobbet så blir det middag/matlåda hos mammi och sen träffa upp brudarna för att kolla hockey på stan med en kall i handen.

måste få tid att kolla mina filmer jag fått hemskickat från www.lovefilm.se .
har två provveckor, så har fått hem:
- rka vänner
- john tucker must die
- just like heaven

får bli på lördag dag eller söndag då man ändå bara är hemma och är bakis.

vill gå på petter ikväll, men orkar inte. blir ju partaj i helgen istället.

toodelllooo!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0