sentimentalt avsked.

måndag var dagen.

dagen på jobbet har gått ganska så fort faktiskt, hade längtat så mycket efter tjejerna med tanken på att jag var sjuk förra vecka. tog inte lång tid innan vi drog våra uppdateringar i livet från helgen. vi alla tre har väl börjat inse att det går mot sitt slut. är så tråkigt för vi allihoppa har kommit så bra överens och vi har haft så roligt tillsammans. fick veta att min chef åker till tyskland imorgon och är borta resten av veckan. syntes verkligen att han ej villel ämna rummet och säga hejdå till oss. han avslöjade att han hade beställt en tårta till våran sista dag som förmodligen är på onsdag. jag har ju turen att han bor i linköping så kanske stöter in i honom på harrys eller nåt, hoppas det i alla fall. linda avslutade dagen med att säga " måste ta ditt nummer natta så att när jag kommer för att dra en krogrunda i linköping i sommar så tar vi en cider".


saab,universitet eller något annat. händer härnäst då mån tro?

ska kolla klart på blood diamond nu och sen ska jag se den vita massajen.

tror nästan jag ska ladda ner marie antoinette härnäst.

platå på torsdag, det låter det.

dagens låtar:
tracy chapman - fast cars
frida - dunka mig gul och blå
laleh - call on me
gym class heroes - cupids chokehold
anthony hamilton - dear life

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0