så blir det när man är sjuk.

har varit hemma från jobbet både igår och idag. har åkt på en rejäl förskylning med hosta. inte kul för den skull men väldigt spännande och va hemma en varag på dagtid på väldigt lång tid.

har sett:
- nya texas chainsaw massacre / the begining
- the guardian med ashton kutcher och kevin kostner
- 5 avsnitt av ugly betty varav det senaste visades i usa igår som jag kunde ladda ner idag
- nya grey's anatomy avsnittet som också visades i usa igår
- och laddat ner så långt dem har kommit i serien bones i usa så jag har väl än sisådär 4 avsnitt kvar att kolla på nu

får se vad jag bestämmer att ladda ner härnäst.

ikväll blir det lungt, blir nog bara att åka hem med annie till martin och grilla. vill ej göra något mer speciellt eftersom man ej känner sig så fräcsh och pigg när man är genomförskyld.

blogginlägget som jag skrev igår uppskattades verkligen av folk, tack för all posetiv feedback jag fått. när sanningen lägs fram så brukar ju folk reagera på ett eller annat sätt. vet ju dock att alla inte kan läst det och fått samma känsla! men i alla fall kul att höra att det finns fler som tänker lika.

ps. ladda ner 3T (för ni som ej vet så är det jackson familjens kusiner). deras mest kända låt är " i will do anything for you". hade glömt bort hur bra deras låtar är.



ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0