nu är det gjort..

så nu är det bara att vänta.

har nämligen skickat in min deklaration via internet nyss. var lite jobbigt, hoppas bara jag gjorde rätt. om jag gjorde det som kommer jag till midsommar få tillbaka 1990 kronor. är så glad att det var pengar att få tillbaka och ej behöva betala in, det hade kännts väldigt surt.

skulle ha jobbat ett par timmar idag på kvällen men jag bangade. mår inte riktigt bra. har börjat känna av halsen och blivit ganska så förskyld. nu är det bara att se till att vara hemma idag och imorgon så att jag kan vila för sedan kommer torsdag och fredag och då händer det en del och på lördag ska jag vara barnvakt och då behöver jag definitivt energi.

jag åkte förbi dig med bilen igår. du såg ej mig men jag såg dig. tror nästan min kropp frös. har inte sett dig på så länge och det brukar jag inte göra heller men när jag väl gör det så är det hemskt. alla känslorna kommer tillbaka och jag blir helt gråtfärdig.

det du sa till mig fick mig att fundera, är det så eller inte. tror inte det men skulle vilja träffa dig och känna av.

god natt.

ps. grattis salle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0