med mat ska det firas!

känns lite konstigt att säga det men nu har jag i alla fall slutat på siemens.
var ändå inte en sådan jätte sorlig dag men blev lite sentimentalt mot slutet.
dagen började med tårta köpa av min närmsta chef. vi fick sällskap av våran högsta chef och två från service. östgöta tårta med frusta bär,marsipan och en massa grädde.
sen på lunchen så gick jag, erica och linda för att käka på finspångs pärla, kristallen.
var nog bland den störtsa buffen jag har sett. fanns stekt potatis, potatismos, ris, pastagratäng, kycklingklubbor, kycklinggryta, strömming, gräddsås, lingon, pizza bröd, pizza (riktiga pizzeria pizzor), biff a la lindström, kassler och en jävla massa olika grönt och nyttigt. blev så himla mätt så den fem minuters promenaden tillbaka till kontoret blev riktigt jobbigt.
till eftermiddagsfikat så hade linda varit så söt och bakat en morotstårta till mig och erica eftersom det var våran sista dag. trodde verkligen jag ska spy upp alla dagen inhav med det gjorde jag ej.
bytte nummer med brudarna så vi får höras, så snabbt kommer dem ej undan.


efter jobbet blev det en snabbis på stan,hittade en liten söt klänning som jag köpte.

när jag skulle hem och stod och funderade på om jag skulle vänta på bussen som skulle gå om tjugo eller om jag skulle upp till mamma och väntade så kom jonas med sin banan.
han bor ju åt mitt håll så han erbjöd mig sällskap,var trevligt inte så ofta man ser han.

hann hem och sen var det bara att traska tillbaka till stan för att ta en uteservering med annie,emma och elin. trevligt att sitta med ciggen i handen i den varma sköna luften, det är livet!

jaha nu är resan till london bokad då. syrran, jag och marlena drar 21-24 maj (eller syrran drar några dagar innan). ska bli madame tausse eller hur det nu stavas, big ben, en jävla massa party och mycket grabbar.
bor gratis med, kan ej bli bättre!

imorgon är det torsdag, löning och det betyder platå.

ska verkligen sova ut imorgon..gött då!

mycket sagt, så nu säger jag adjö!

ps. annie och emma nu ska bilderna funka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0