kvällen blev till en mardröm.

ja då hade man en lugn fredag igår då.

på dagen så var jag bara hemma och städa lite och sen kollade jag på film. såg först på filmen "little miss sunshine" som var en riktigt bra familjefilm och sen såg jag den svenska filmen "när mökret faller" där tre personer  på olika sätt tar upp en kamp mot liv och död. måste säga att det är en av dem bästa verklighetsbaserade filmer jag har sett, dem mest hemska är ju att det faktiskt sker innanför sveriges gränser. avslutade filmdagen med att kolla på senaste grey's anatomy avsnitet.

framåt kvällen så åkte jag in till stan och blev upp mött av annie. gick till hemköp för att köpa ostbågar,tablettask och päron mer. drog ner till ån och drog upp filtarna.
satt där med n'sync i bakgrunden och bara chila. johan och lasse kom och joinade oss och sedan även martin och johan. när klockan hade dragit i väg en bit så började kylan att påverka oss så vi packade ihop och gick mot stan. kollade in ågatan ett par gånger och tröttnade ganska så snabbt. lasse o johan lämnades på 55:an och martin o johan för att åka hem.
annie och jag gick till cosmic för att hälsa på en kompis, men som slutade med att vi hamnade på akuten med vännen. det var nog en av dem värsta situationerna jag har varit i.
att alkohol kan göra så mot en människa är helt otroligt. som tur var så var vi ett gäng som höll i hopp och kunde trösta varandra. det som var det värsta var hur både ambulansmännen och receptionisten på akuten behandlade oss bara för att vi var ungdomar med en alkoholförgiftad kompis där inne. fick inget svar om vad som händer där inne eller något. efter att man konstaterat att personen hade 1.6 i promille och att personen mådde mycket bättre så fick den åka hem. annie och jag gick tillbaka till stan för att dra en kebab på hakepi och satt där ett tag och fattade fortfarande då ingetting vad som skett det senaste dygnet, helt sjukt!

fattar inte, du var skit full och du såg att allting inte var rätt med mig och ändå så lackade du?

idag fick jag sova ut som tur var.

nu blir det film, har laddat ner en massa ny.

idag är det lördag, då vet vi vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0