hemmafrun.

usch vad duktig jag är.

idag efter jobbet så åkte jag hem till mamma. istället för att låna hem elvisp och bakform (har ej hunnit inskaffa mig sånt) så beslöt jag mig för att baka hemma hos mammi. drog ner till netto och shoppade en massa mat tillbehör och baksaker jag behövede, gick på 74 kronor och sånt gillar jag! drog hem och gjorde en toscakaka som jag ska dela med mina kollegor imorgon och sen har jag en liten bit till mig själv..mums! efter kakan var gjorde så drog jag hem till mig. har nu stått och stekt köttfärs som jag ska ha i mina piroger tills på torsdag och sen taco köttfärs som jag ska ha i min taco matlåda tills imorgon. har även diskat och packat ner min tvätt. jag gillar inte att vara hemmafru men jag är ju ändå skicklig!

i'm the best. and you know it!

välkommna hem brudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0