frågor och svar.

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Nathalie Marjam Ekström
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hmm, Alabama
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Det dem gav mig eller släktnamnet Maria
04. vilket stjärntecken är du? Stenbock
05. vilken årgång är du? 1987
06. vart bor du? I Linköping
07. bott utomlands? Ja, Skottland 1 månad
08. flyttat antal gånger? 6 gånger tror jag
09. vart skulle du vilja bo? Skottland eller vart som helt i världen känns det som
10. vilken skolklass? 7-9B och OP1-3SB
11. vad vill du bli när du blir äldre? Socinom

UTSEENDE

01. hur lång är du? 173 cm
02. hur mycket väger du? Vet jag nog inte ens själv
03. hårfärg och frisyr? Brunt
04. ögonfärg? Bruna
05. mest nöjd med? Hår och ögon
06. minst nöjd med? Fötter
07. skostorlek? 40-41
08. glasögon? Nix
09. har du några piercingar/tatueringar? Har piercing i tungan

FAVORITER

01. filmer? Dagboken, Titanic, A walk to remember, Carzy/Beautiful, Em officier och en gentleman med många mera
02. låtar? finns så många så det går knappt att säga
03. årstider? Sommar
04. mat/dryck? alkoholdrinkar, saft och sen gillar jag kebabpizza och kebabtallrik
05. djur? apor och vissa hundar
06. färg? svart och rosa
07. parfym? Använder det men tar bara den som lukar gott och skiter oftast i märket, men puma har jag nu
09. ämne i skolan? Går ju ej i skolan mer men på den tiden så var det väl engelska i mellan/hög och sen på gymnaiset så var det väl samhällskunskap
10. sysselsättning? Jobba, vara med kompisar, träffa familjen och festa

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Min vinterjacka, skickat efter en vårjacka men den har ej kommit
02. vad använder du just nu för skor? Gräddvita tygskor
03. favoritfärg på kläder? Svart, vitt och rosa
04. favoritmaterial på kläder? Bomull
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En fin klänning
06. favoritaffärer? Om man tänker på Linköping så är det väl H&M, Gina och MQ
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Några tusen, beror på ekonomin just den månaden
08. favoritmärke? Inte märkeintresserad för fem öre längre
09. vad har du för tröjstorlek? M

DIN  LÄGENHET

1. stor, liten eller mitt emellan? Lagom för att vara en etta
2. vilken färg på tapeterna? Många olika, men röda i vardagsrummet
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Möblerna går i trä,svart,vitt och grått
4. vad vill du ändra där inne? En ny soffa skulle vara trevligt
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? X
b) video/dvd? X
c) dator? X
d) stereo? -
e) telefon? - (eller har ju min mobil)
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Våran gård med ett bord i mitten och sen mitt sopphus
7. favoritpryl i lägenheten? Datorn, för den kan man göra så mycket med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0