förändringar sker snabbt.

jaha då var det sista dagen på siemens imorgon. ska bli skönt att få gå hemma ett par dagar och ändå få betalt men det kommer inte bli lätt att säga hej då till tjejerna. dock så vet jag ju att livet alltid går vidare, men det brukar ju ta ett tag innan man inser det.

roligt nog så ringde min pa från manpower och informerade mig att jag ska på interljuv på saab, torsdag dag. så det ska bli lite skoj!


har en massa filmer nu att kolla på. han ej kolla på den vita massajen igår utan laddade ner marie antoinette istället och började kolla på den.

- se klart marie antoinette

- se den svenska filmen "när mökret faller"

- se "the history of violence" med viggo mortensen

- sen har jag fått hem "dirty dancing 2" som jag redan har sett men vill få tid att se igen

pratar med annie och det blir platå på torsdag. brudarna är sugna så då är det fest! ska ju ej jobba på fredagen heller så då är det verkligen fest!

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0