en ensam fotograf som lyssnar på p3.

det där lät lite väl tragiskt.

sitter dock ensam på jobbet och lyssnar på p3 din gata, mina två kollegor är sjuka och min chef hade en massa möten idag så han kunde ej leka med mig.
tror dock att linda är frisk nog att komma imorgon, hoppas det för det börjar bli väldigt ensamt på det här kontoret.

har fått mamma att gå och köpa återuppladningsbara batterier till min digital kamera idag.
så nu när det är gjort så måste jag börja använda min digital kamera aktivt.
ni kan nog förvänta er en himla massa bilder i denna blogg i framtiden.

lyssnar på p3 - din gata, idag.
"hip hop, hits och Ehsan" och just det, alla pratar
skånska!

lördags klänningen är köpt, ska se om jag hinner in på h&m och se om jag hittar något där idag.
ska nog fundera på att lämna in lite partyskor på omklackning, kan behövas från förra sommarens användning.

har inskaffat mig 2st 70:is som jag måste börja dricka av, annie inskaffade sig också en. det betyder fest, på lördag och det vet ni!!

ps. glöm ej lyssna på www.sr.se och sen webbradio och "din gata"..grymt az!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0