det har blivit endel....sista åren.

som sagt det har blivit endel fester dem senaste åren.


jag har varit i skottland 2ggr, bulgarien och i cypern.

jag har varit på malmöfestivalen o visfestivalen 2ggr.

jag har festat i kristianstad, malmö, stockholm och karlshamn.


jag har varit på bk en torsdag, på platå en lördag, på harrys en torsdag, på harrys en lördag, på plaza en fredag, på plaza en lördag, jag harvarit på platens en onsdag, på platens en fredag, på platens en lördag, på 55:a alla dagar i veckan, på bagdag en fredag, på maxim en tisdag, på ribban en fredag, på ribban en lördag, jag har varit på gulan en lördag.

jag har festat på nyår,midsommar,valborg, påskafton, juldagen, halloween

jag har varit på både 18,19 och 20-års fester.


jag har festat 12 timmar i sträck på min studenten.

jag har nog festat både med dem ena och dem andra-

jag har spytt,gråtit,bråkat,shakat,shotat,hånglat, minglat och en massa andra saker på fyllan.

men ändå så finns det så mycket mer jag vill göra.

lite gamla minne att återuppväcka.



brudarna på min bakgård.


lidberg,jag,annie o lina.


klassen, i väntan på middagen.


studenten!!!


martin lagmo,min kära vän


party party!


jag då.


typiskt mig.


stockholmsgrabbrna.


sofia's suprise.


jag "råkade" somna


hela skottlandsgänget.


vi igen.


smokey.


jag mellan craig o barry.


barry, jag och panter.


min stora förälskelse.


barry miller.


peace.


diar, julian o jag.


lidberg och jag.


sara och jag.


mingl på platens.


nyårs middag.


söder,lida o jag.


sabina, johan? o jag


like this one.


hångel party i bakgrunden.


skål!


är linnet gult?


bulgarien.


jag och någon...


blekinge partaj.


letar efter min väska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0