det är lördag, och det vet vi!

fy fan vilken torsdag det blev.

tyvärså hade jag ju kollat fel i min busstidtabell som min chef med glädje sa åt mig så fick ta en senare buss hem. tillslut kom jag hem och det tog inte många timmar innan folket droppade in. 
vart jag,emmis,annie,denise,sara och andrea. drack, sjöng och annat skoj hade vi för oss.
denise o dem drog lite tidigare in till stan medans emmis jag och annie stannade ett tag till.
trallade in till stan (en gång väg på 10 min som vi knappt minns).
såg kön till platå som var ända bort till hörnet, trodde jag skulle svimma. som tur är så känner man ju till en av vakterna ganska så bra så det var bara att tralla fram till han och säga "hej" så var man inne i ett nafs.
började klubba på. denise och jag köpte min specialare och hällde i oss den jävligt fort eftersom den är så himla god. hamnade hos några grabbar som hade köpt in några helrör. vi fick oss varsin grogg som bestod av 75% sprit, 20% is och 5% redbull. det gillade vi inte så utav våra två groggar så gjorde vi en tredje.
shakade på jävligt bra fram till stängning. hittade ett par italienare utanför som vi snackade lite med och sen även bartendern på ett ställe i stan.
jag,denise och sara drog till kebabbaren där jag trodde jag sulle somna för jag var så full och det snurrade så mycket.men man är ju rutinerad så blev inget av det. träffade annie där med glenn och snygg-jonas (tyvär så har han ju tjej).
 denise och jag knallade hem till mig och ganska så snart efter det sov vi som prinsessor.

igår när vi vaknade så kollade hon upp sina bussar o tog en som gick halv tolv. följde med henne ut för att dra en cigg. sa hejdå och sen gick jag tillbaka till sängen och vaknade upp vid strax innan fyra nästa gång.
hade tydligen somnat ifrån msn för det var ganska så organget när jag vaknade upp.
snackade ihop mig med folket och mötte upp annie vid sex för att gå och kolla på hockeyn på 55:an.
sandra o maddis joinade oss när deras buss hade kommit in. var ju så nära i slutet. jag och annie börjae bråka med ett modo fan som öppnade sin käft i slutet. och det uppskattades inte av oss.
 gick förbi maxim på vägmot mcdonalds och insåg att det var där hulliganerna hade kollat. det var då jag upptäckte honom, shit det var ett tag sen sist. vet att jag gjorde rätt när det kommer till honom men jag önskar så hårt att kunde vara annorlunda, dvs ej kriminell. han är ju så himla grymt fin, och attraktionen försvinner fan inte. men är ju så typiskt mig att falla för sånna om och om igen. drog till mcd och käkade innan vi tog bussen hem till mig och satte oss i mys pys belysnigen och lyssnade på dolly parton.
efter deras sista buss mot ljungsbro hade gått, så gick jag till sängs.

nu är jag uppe och väntar på att bilen ska komma och köra mig till påsmiddagen hos mormor i slaka.
god mat och trevligt familjesällskap ska jag avnjuta innan jag ska hem igen och börja fixa och dona.
måste diska,duscha och göra mig iordning för runt halv åtta, åtta kommer folket och då ere fest!
planerade utgången ikväll är väl platå men annars så hamnar vi väl någon annanstan, det vet man aldrig!

ikväll är det lördag, det vet vi!

he's a talented motherfucker:

http://www.youtube.com/watch?v=FdKQLxhiB2w

vi hörrssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0