Bosse.

fy fan för fjärde dagen är jag ensam, inte nog tragiskt med det utan jag sitter här ensam och bakis.

fick tele samtal av panter igår när jag satt på jobbet, först började hon chitt chatta lite vardagligt, innan jag slängde ur mig" vad vill du, jag vet ju vad du vill" och panter säger "ska du ut ikväll?"...jag visste det. det var torsdag och panter har joinat alkolistsamhället.
sa att jag skulle ta mig en funderare på det även fast jag visste att jag var sugen.

efter jobbet blev det i alla fall en middag hos mamma, hon har varit generös med dem denna vecka.
sånt gillar vi, gratis mat och mammas mat är godast.

mötte upp annie efter hennes jobb och drog till 55:an.
där blev det hockey för hela alltet. banana och jag överöstade nog alla där inne.
blev en cider och en veckans drink som var - frusen jordgubb, väldigt god faktiskt.
började snacka lite med den kvinnliga bartendern efter att vi sett dj sleepy och petter gå förbi.
sa att hon var tvungen att lägga till en jätte god drink på deras drinklista, jag berättade vad den innehöll och den lät så intressant att jag fick skriva ner den på ett papper som hon hängde upp på väggen bakom baren.
där hänger nu min (norrköpings) specialare. gå nu till 55:an och fråga efter en bosse, påminn dem att lappen sitter bakom baren, på pelaren.

nu ska jag globalisera denna goda drink!

bestämmde mig för att förkröka hos mig och sen gå ut. fick sällskap av panter och sara. cyckelturen in till stan var bäst. jag skjutsade sara på pakethållare, det var ett skämt! folk bara skratta åt oss, så sara fick ta över ratten igen.

vi jobbade platå, men mest av allt så jobbade jag baren. fick nog i mig en fem, sex 6:or under kvällen gång (endast på platå), halva priset så var tvungen att slå på stort.
träffade fransmän, tyskar, några tjejer som pratade engelska med varandra fast båda var svenskar och sen holländare på five tastes. dem ville vi skulle röka deras gräs, som det visade sig sen att det inte var. skulle ändå aldrig gjort det.

alkohol is the shit,inte knark.

somnade nog halv fem imorse och steg upp strax efter sju. det är fest, dä!

aja anna informerade nyss att hon skulle snacka med grabsen om en möjlig grillning ikväll, och sen att julia,frida och linda ska vara med och festa imorgon.
imorgon blir det ljungsbro förfest (och jag) i stan. mig eller hos anna, det märks!

ska lägga upp bilderna från gårdagen imorgon, hinner ej idag!

// bosse


Kommentarer
Postat av: Pantéa

HAHA! ja natt, jag tror fan du har rätt.. måste ta det lite lugnare i framtiden :) eller? INGA BILDER PÅ MIG! danke. puss o häj

2007-04-14 @ 01:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0