ser fram emot vad som komma skall.

igår när jag kom hem från jobbet så var jag pigg. så det blev först en fika med admir,kändes som vi fick lite blickar på oss på steve's och sen cruzade vi från parkeringshuset till bagdad med hiphop musiken på högsta volym. jag gick hem och ett par timmar senare så hade han hyrt 16tn blocks med buce willis (väldigt bra film) som vi kollade på. tom. grabben fällde en tår i slutet.

idag efter jobbet blir det att shoppa ett partylinne,ska dra med mig admir som smaktips (eh?)....hehe

myspys ikväll sen med annie och emma. sen imorgon blir det party med annie (fråga är bara vart) men hon och jag lyckas alltid ha kul vart vi än hamnar.

hör av mig efter helgens slut.

Cheers mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0