Om det här var min sista dag i livet,vad skulle jag göra då?

sitter här på jobbet och funderar.

har glömt bort och skriva om helgen,men den var super, ni som var med vet!

ikväll ska först mina kollegor förfesta hemma hos mig för att sedan gå på kos-fest. efter det sen ska jag själv börja förfesta för att gå ut med sabina och admir skulle också med tror jag,sen får vi se vilka mer eftersläpp vi får.

igår efter jobbet så stötte  jag på pantéa och nanna,det var trevligt för det var så länge sen, sen så ringde admir och då blev det en fika med han..vilken humor vi har vi två tillsammans alltså.

ugly bett var lika bra som vanligt och grey's anatomy var riktigt bra, programmet gjorde faktiskt så jag började fundera lite.

ska lära mig säga rekrytera nu,säger fel hela tiden!

ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0