Här är jag.

Ditt namn: Nathalie
Är du snygg: När jag kollar mig i spegeln så är jag nöjd,så måste nog svara JA på den frågan
Födelseår: 87:a,vad annars?
Hur tar du bort oönskad hårväxt: Rakar eller vaxar bort det
Spelar du instrument: Rösten är väl ett instrumen? för jag sjunger
Ligger Skåne i Sverige: Ja,klarade denna fråga trots min dåliga svenska geografiska förmåga
Har du några danska släktingar: Inte vad jag vet
Ditt mest överanvända ord: Fan,jag vet ett dåligt mest använda ord
Dina första tankar när du vaknar: Vad kan jag göra för skoj denna dag?
Är du hungrig: Nej, åt precis mat
Vart befinner du dig just nu: Framför datorn,med christina i högtalaren
Vart bor du: Ovanför MC'
Vad har du för t-shirtstorlek: Beror ju på vilket storleksystem som används..men 14
Är du bra på: Prata,det kan nog många intyga på
Är du singel: Ja men bara om du är snygg, annars brukar jag visa ringen och säga att jag är förlovad
I stereon nu: Gavin DeGraw - We belong together
Är du sexig: Ja, just nu är jag det i mina rosa mjukisbrallor och bakis
Antal timmar sömn inatt: Typ 6½ tror jag
Vem vet mest om dig: Gud
Vem vet du mest om: Mig själv, svårt att säga ngn annan
Vad vill du ha just nu: Sömn
Snyggast i Världen: Milo Ventilimega (tror efternamnet stavas så)
Höger eller Vänsterhänt: Vänster, vi lever längre
Vilka sjukdomar har du: Inga får jag hoppas
Ditt mål i livet: Om jag bara visste det själv
Sängdags: Oftast runt 4 när jag kommer hem från krogen, annars kanske runt 23-00
Fobier: Bli levande begravd
Känner du en snygg kille: Snygga tjejer känner väl alltid snygga killar? så svaret är JA
Har du körkort: Nej, ska man ha det?
Vilka cigg gillar du mest: Marlboro light
Brukar du svara på kontaktannonser: Nej
Äger du några vapen: Min kropp
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Chariclia
McDonalds el Burger King: Hakepi
Mjölk i kaffet: Usch,kaffe dricker jag inte...men jag har det i mitt te
Röker du: När jag är sugen
Svär du: Alltid
Sjunger du: Inte bara i duschen, på Steve's med
Duschar du dagligen: Nja, jag tror det
Har du varit kär: Ja, tror det är den känslan jag har haft
Den starkaste du vet: Beror ju på hur man definerar stark?
Vill du gå högskola: Klart, längre än såhär vill jag ju komma i livet
Vill du gifta dig: För att sen skilja mig då eller?
Tycker du att du är attraktiv: Beror på vilken spegel jag kollar i
Är du en hälsogeek: Den sista som är det tror jag
Kommer du överrens med dina föräldrar: Bättre än många andra, men det kan alltid bli bättre
Vad vill du arbeta med när du blir stor: Om jag bara visste det!!
Din hårfärg och frisyr: Naturligt brunt till axlarna lite uppklippt
Favoritfärg på kläder: Svart och möjligtvis vitt med
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden:Har inte ens råd att leva,hur mycket tror ni?
Piercingar du har: Tungan och öronen
Har du glasögon: Nej, inget sånt
Sov du ensam inatt: Nej, Admir sov här
Vem sov du hos senast: Mormor, när jag var sjuk
Druckit alkohol den senaste månaden: Bara denna vecka onsdag,fredag och lördag..ooopss!!
Varit på dejt den senaste månaden: Meningen att jag skulle vart det?
Blivit slagen den senaste månaden: Säkert gått in i något själv,brukar vara så mina blåmärkena uppkomer

- Senaste igår så sa jag till sandra att jag inte skulle skaffa blogg, men efter suttit och läst andras bloggar idag så beslöt jag mig för att starta en egen..får se om det funkar!!

Kommentarer
Postat av: Maddis

ännu en som joinar bloggskaran, trevligt!

2006-11-13 @ 17:47:30
URL: http://maddiss.blogg.se
Postat av: Elin

Snyggast i Världen: Milo Ventilimega (tror efternamnet stavas så) = Jess i Gilmore Girls?

2006-11-13 @ 21:31:21
URL: http://elione.blogg.se
Postat av: Nathalie.

Japp, det är jess i gilmore girls. trodde ingen skulle veta vem det var,starkt jobbat elin!!

2006-11-14 @ 20:24:17
URL: http://kebabnatalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0