förstår mig inte på vissa människor.

igår så gick jag över till min granne i sällskap med admir. vi hade det trevligt och shotade på doodleys ganska bra. efter ett tag beslöt vi oss för att sparka oss vidare till plaza.

på plaza bröt helvetet lös tror jag. fy fan vad tjafs de vart. tur att det inte var jag och annie liksom. utan de var mellan allt och alla kändes det som. förstår mig verkligen inte på vissa människor. hade sån huvudvärk när jag kom hem halv fyra i morse (men det kan nog vara lite p.ga alkoholen med).

vaknade halv två idag, kanske lite längre än vad jag hade trott men ändå skönt.

ikväll blir det förfest i pip hos pip (hehe vad kul det är att pipa allt), nej men det kan väldigt skoj (ett undantag men det undviker man)

nej nu måste jag duscha bort gårdagen så jag blir fräsh för denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0