en väldigt hårt arbetande kvinna.

jag hoppas när jag väl byter jobb sen efter nyår att jag kommer trivas lika bra på det nya jobbet som jag gör på mitt nuvarande.
hur tufft och stressigt det än må vara så har jag aldrig en ond tanke när klockan ringer varje morgon 05.45 och jag vet att nu ska jag upp och jobb. det är så det ska vara!

för övrigt så igår så var jag med sabina först till sättuna och köpte en ridsadel,tog ett tag innan vi hittade dit om man säger så. sen åkte vi in till stan och tog en snabb fika även med sandra.
jag och sabina sa att vi kanske skulle dra ihop ett gäng nästa onsdag och dra ut.

får se om jag hinner luncha med annie imorgon,tveksamt men då kanske det bli en sväng över till henne på kvällen istället.

ser fram emot helgen redan idag,fast det bara är tisdag!

nej nu ska jag umgås med min mormor lite.

gott folk, glöm inte bort ugly betty och grey's anatomy ikväll..kan ju inte bli bättre!!

hare gött,slå en pling vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0