Är fortfarande mätt.

kom precis hem från jobbet typ, på lunchen idag så gick vi hela gänget och lunchade med ett par kollegor som har slutat. det roliga var att när frida skulle ringa och boka bord, så beställde hon ett bord för 7 personer från linköpings kommun. de på resturangen hade säkert förväntat sig en massa högre kostym-nissar..vet inte om ni förstår skämtet,det kanske är för internt??...men i all fall när jag satt där och åt för salladen som är så god så vart jag ju mätt, precis då kom de in med varm rätten som jag åt tills den satt i matstrupen. det slutar  inte där utan då vart det chokladpudding/grädde till efterätt,kan säga att den inte åkt ner än.

igår var allt jätte toppen,men idag har grafen sjunkit lite.

först och främst så är det inte alls säkert med lägenheten,jag kan ju alltid hoppas men ej säkert!!

sen så när jag kom hem så fick jag reda på att festen imorgon är inställd,nej säger jag bara..men jag och sandra sa det att det får bli pyjamas party hemma hos henne istället.
en linköpings fredag i ljungsbro duger alldeles utmärkt!

sökte faktiskt ett jobb igår med,vore kul om man fick det efter nyår!

snart blir det tyskland,äntligen.

har nog inget viktigare att säga om mitt liv just nu, har ju inte så mycket till liv längre. jobbar ju 7-16.30, då är det hem,käka o duscha. sen har jag fritid till 22.00 då jag typ måste sova....

i'll soon be on track again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0