äntligen helg.

nu är veckan slut och det är dags att börja fira.


haft en så rolig dag på jobbet, kan ni tänka er att sitta med era kollegor mellan 30-60 års åldern och prata sex på eftermiddags fikat, de är bäst alltså!


efter alla om och men så ska jag till annie ikväll och dricka,förhoppningsvis ska hennes bitch (hehe) till kusin emma vara med. sen går vi väl till plaza och ställer oss fulla på högtalaren!

du är helt otrolig,jag förstår inte hur du tänker. du har verkligen de bästa kompisarna man kan tänka sig och så beteér du dig såhär, jag kan inte förstå!

såg min snygging utan hårgelé idag,och det var ingen vacker syn.

nej nu ska jag blossa och sen vila en stund innan jag ska bege mig av till min granne....

Dagens låttips:
1. Gary Jules - Mad world
2. Avant feat. Nicole Scherzinger - Lie about us
3. Infernal - Self control

(snacka om totalt blandad musiksmak)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0