Allt på en och samma vecka.

det började med igår då jag fick jobb ända fram till nyår.

sen idag så säger helene på jobbet "nathalie,det är någon som vill prata med dig",
då är det anna, mammas kompis. hon säger då "jag har en glad nyhet till dig"
och förklarar då att hampus hennes son som är lika gammal som mig ska åka till norge och jobba i minst 6 månader. han behöver då någon som hyr hans lägenhet. "JA" säger jag. så nu ska jag flytta till hans lägenhet i vasastan om kontraktet går igenom. flytten är beräknad till 1 januari,yippie!!
nu måste jag bara se till att använda tiden till att hitta ett jobb från och med nästa år med.
behöver iofs inte köpa så mycket till lägenheten eftersom han lämnar den inredd med flat-screen och allt :)

usch heltids anställd är tufft,är helt slut när jag kommer hem!!

nej,nu ska jag äta och sen gå över till min granne annie (men vi kommer inte vara grannar länge till)....

kan det inte bli fredag kväll nu!!!

Kommentarer
Postat av: Maddis

woohoo, egen lägenhet! FÖRFEST, MELLANFEST, FEEST, EFTERFEST!! :D

2006-11-15 @ 23:46:58
URL: http://maddiss.blogg.se
Postat av: Nathalie.

Vi får hoppas på att det blir en lägenhet, men ännu är det inte helt säkert..men jag VILL!!

2006-11-16 @ 06:38:56
URL: http://kebabnatalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0