zack mayo.

jaha då var julhelgen nästan över då.

i lördags så kom mormor och lasse och hämtade mig ganska så tidigt. blev till att klä granen nästan direkt och sen var det dags att äta. bakad potatis, inget kan jämföras med det. uppesittarkväll med bingolotto tills jag sen gick för att få mig några timmars sömn.

julafton så käkade vi frukost. mormor hade fullt upp i köket och jag och lasse hjälpte till så mycket vi bara kunde. släkten kom vi strax efter ett. maten var lika god som vanligt och kalle anka lika bra. vi strax innan sex så kom tomten och delade ut julklpapparna till alla snälla barnen. och vid nio var vi på väg hem med en hela bagaelucka full med julklappar. till mig var det bara hemsaker som. tex porslin. är riktigt nöjd med julen hitills. (just det glömde att säga att det var min födelsedag, många sms gjorde mig riktigt glad)

idag vaknade jag till partymusik och var så pepp. snackade med anna och gjorde klart planerna för kvällen. har precis kollat klart på födelsedagspressent från min syster, en officier och en gentleman. blir det bättre än så? nu väntar jag på att mamma ska komma hem med lite mat till mig så jag kan göra mig i ordning sen. vad kvällen har att erbjuda får vi väl se, men jag hoppas på något riktigt...

Merry Christmas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0