Vill inte vara sämre.

Var är dina föräldrar födda? Linköping och Tehran
Vilken är din favoritrestaurang? Ming Palace
När badade du i en pool senast? När vi var i Cypern,älskade den poolen
Hur många barn vill du ha? Om jag nu bestämmer mig för att jag vill ha barn, så vill jag ha 3
Vad har du för TV-kanaler? De bästa har jag
Har du åkt moped någon gång? Ja faktiskt, fast jag är ett stadsbarn
Har du busringt någon gång? Många gånger till killar och heta linjen
Har du en egen trädgård? Räkans min betong bakgård?
Kan du alla orden i nationalsången? Ja, gillar faktiskt den sången
Badkar eller duschkabin? Badkar, no doubt!
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? 16th blocks, med Bruce Willis
Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, är det gott?
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Först käkade jag lite pommes och kebab från Sabina, sen köpte jag en hot dog som bara smakade vitlöksdressing så jag kastade den
Är du bra på matlagning? Absolut, men beror ju på hur man definerar "bra" också
Pepsi eller Coca Cola? Pepsi Max
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Japp när jag jobbat på bröllop
Vad var det senaste du handlade? Godis på jobbet
Har du kräkts offentligt? På gatan, på bussen....ska jag fortsätta!
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Önskar jag vore så romantiskt, men nej! Men kemi vid första ögonkastet
Kan man vara vän med sitt ex? Ja. men det krävs en held del arbete för att det ska funka
Vem var det du besökte på sjukhus senast? Jag var där för 3 månader sedan och tog bort mina stift i handleden som jag hade. Ska även dit på torsdag och röngta mig
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? En som jag spelade in när jag var på väg till hakepi en fyllekväll med Rikard, as bra är den...Lyssna!
Vad har du i din väska? I min partyvässka så har jag mobil, ciggaretter,t ändare, läppglans, pengar, plånbok med legitimation och bankomatkort m.m
Vad är du tacksam för idag? Att jag inte är bakis för en gång skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0