vakter är en tjejs bästa vän...

Jaha nu var det söndag igen då, helgen går alltid så fort. möjligtvis för att man har så roligt.


Fredag:
Sandra kom hit efter många samtal. vi började kolla runt vart vi skulle dricka men då ringde som tur var denise och sa att hon,mollan och emelie skulle komma in till stan. denise hade killens lägenhet nu när han var bortrest så vi satt där och drack samtidigt som det blev endel roliga samtalsämnen. en viss denise fick nog i sig lite för mycket och somnade så vi lämnade kvar henne i lägenheten när vi skulle dra sen. jag sandra och emelie gick mot bussarna när vi ser en kille stå uppe på telefonkiosken vid viking tatoo, när vi sedan kollade närmre så hade han hängt ut kulorna också, emelie var ju roligast som skrek "jävla blottare"....kom hem vid sisådär halv två tiden skulle jag tro, då var jag så trött så jag somnade nog på 30 sek.

Lördag:
Var hemma hela dagen. fick sms av sandra att vi skulle ses utanför mig vid halv åtta. tiden gick så sakta hela dagen, gick bara runt och lyssnade på alla nya låtar jag hade laddat ner. vi halv åtta så gick jag ner för att träffa sandra, anna och annica ( som var på besök från nyköping). vi drog hem till sara för att vänta på henne tills hon blev klar innan vi begav oss för att hämta upp maddis och sedan hem till en tjej som bodde i vasastan. var nog en av de finaste lägenheterna jag har sett, fick mig att blir ännu mer sugen på att flytta hemifrån nu. jag började dricka och som vanligt så var det inga problem och få i sig alkoholen. festen bestod mest av en massa frisör tjejer, någon ågatan fototgraf och ett par killar till. hade faktiskt väldigt trevligt, när vi skulle in till stan så ringde maddis sin taxichaufför från studenten som körde oss in till stan. anna var roligast för hon och jag fick sitta i sätena i bagageutrymmet och det var första gången för henne så vi skrattade så mycket. gratis var det och glada blev vi. de andra brudarna kom inte in på platå så vi försökte inte ens utan vi gick till gulan. i början var det lagom folk där men när vi kom tillbaka från 55:an så var det smockat med. anna och jag fick för oss att vi skulle vara med på kort, sen så helt plötsigt så frågar han om namn och efternamn, så jag full svara ju...usch kommer inte vilja se den bilden. bäst denna kväll var när jag först stod och kramades med två av vakterna och sen när jag skulle ut och röka med sandra så träffade jag emma där ute. emma och jag började snacka med vakten vad han jobbade med, han svarade " jag jobbar som gynekolog" så jag frågade om jag kunde få boka tid hos han för det kliade så mycket mellan mina ben, pekka stod också där och skrattade. han tog priset den vakten, så himla skön. blev ganska tidigt hemgång om man jämför med andra helger. vi pallade inte trycket inne på gulan, så jag var nog hemma vi en sisådär halv tre.

Ps. bilder från denna kväll läggs upp imorgon, för det är klart att de ska bloggas!

Söndag:

Har bara varit hemma och ätit/slappat. väntar på att one tree hill ska börja nu och sen fortsätter bara söndags-tv kvällen. det är bestämt nu, imorgon när jag och maddis ska träffas för att ringa om lokal till sandras 20-års fest så ska vi också boka våran resa till skottland. det är vi två i alla fall och det verkar som sandra också ska med. vi åker 31/1-5/2 och det kommer att kosta oss tur & retur 181 kronor. helt sjukt ju, det ska bli så kul att komma tillbaka! jag ryser bara jag tänker på det. får se om jag träffar barry, är han i dundee så är det helt klart att jag vill träffa honom bara åtminstone för att säga " hej" och sen får jag se hur jag känner när jag väl är där. men trevligast kommer ju vara att få visa sandra och maddis skottland som man har pratat så mycket om, är nästan helt säker att det kommer ha det landet lika varmt och hjärtat sen som jag har nu. det verkar också nu som att jag ska flytta hemifrån månadsskiftet januari/februari, så det är mycket som händer under samma tidpunkt- längtar!!!
nu ska jag kolla på tv, hare gött.

walk in my shoes, and you'll see....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0