vad har jag satt mig i?

igår hade gick jag först och tog en mysig fika med annie på 55:an. sen gick vi vidare och råkade stöta på emma och niccis så vi drog till 55:an. där satt vi bara några timmar och snackade. var hemma ganska så tidigt vilket var skönt för jag var så trött.

när jag kom hem så hade jag 1 sms och 1 missat samtal på min gamla mobil. det var barry. han hade skrivit ett ganska gulligt sms, och jag blev lite fundersam eftersom han borde vara svinarg på mig. men då kom jag på att han måste fått reda på att jag ska komma. han bad och bönade men jag sa nej igår för jag orkade inte ringa han men istället blev det cirka 10 sms. jag som ville sova tidigt. men han vill att jag ska lova saker men jag kan inte det. det är ju ett år sen vi träffade och jag är ganska så chokad att vi lyckats hålla kontakten så länge och det gör man ju liksom inte förgäves. men han blev ledsen tillslut men vi får se vad som händer och sker jag orkar faktsikt inte lägga ner så mycket energi på det.

får se vad som händer idag.

annie imorgon, happy new year.




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag har ett gäng också. det blir asbra, så då får vi sammanställa listorna och se om vi behöver bjuda fler. haha.. måste ju få ekonomin att gå runt också!

2006-12-31 @ 15:59:31
Postat av: Maddis

det var från mig btw.

2006-12-31 @ 16:00:05
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0