två smällar i en.

Igår efter jobbet så blev det en sväng runt stan med mamma och mormor. mamma hjälpte mig hitta exakt en sån klänning jag letat efter så jag var så nöjd så jag köpt två färger av samma sort.

Gick hem och satte mig framför datorn för att söka jobb efter jobb, tror jag kom upp i ca sex stycken när jag var klar.

Var på väg att lägga mig och vila en stund, när jag skickade ett sms till jessica bara för att be om ursäkt för att jag inte hört av mig när jag sagt att jag ska göra det. Helt plötsligt ringer bruden och säger " jag kommer och hämtar dig med bilen om tjugo minuter, och bara så du vet så har jag lagat mat för fyra". Efter tjugo minuter så stod jag sminkad och klar nere vid busshållsplatsen och blev upphämtad. Åkte hem till T-boda för att käka croketter med fläsfile och tzatsiki..mums vad gött det var!!
Det var mysigt att bara sitta ner och prata med tjejen, vi kanske inte gick in så djupgående på allt men det var skönt ändå.

Vid strax innan halv tio så tog jag bussen in till stan för att träffa upp admir. Efter ha träffat på jessicas lillasyster och min mellersta syssling vid busshållsplatsen så drog vi till 55:an. Måste bara säga att jag börjar tröttna enormt mycket på en av vakterna nu. Jag och admirs slog oss ner hos en gammal kompis till honom och hans kompisar. Det roligaste var bara att hans gammla kompis var min främling, som jag i och för sig kom på inte var en främling för mig. Admir började bli fullare medans jag bara satt och jäspade.
Admir gick vidare medans jag och alex som han heter gick för att köpa kebab till honom och sen snabbt stå och lyssna en stund på bondkapellet. Efter något erbjudande, som i och för sig var lockande så kom jag hem till min säng för att snabbt somna.

Idag blir det nog en seg dag på jobbet, men desto roligare kväll med anna och emma på bagdad.


Kommentarer
Postat av: jessica

tack för igår gumman!

2006-12-22 @ 10:31:14
URL: http://jessicaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0