The Right Man.

Part 1:
Min helg har varit sådär alltså.
I fredags så bråkade jag med mamma på lunchen och på jobbet så var det jätte stressigt för att vi går över till ett nytt datasystem så jag kom inte hem förrän strax efter fem.
Det var bara att packa sakerna och dra hem till annie.
När jag kom till Anna så hade jag tagit med mig 2 paket med popcorn men det fanns inte kvar efter ett tag för att en påse blev bränd och en poppade inte alls,vi satte i en påse från Anna istället men den blev bara halvfylld och smakade bara smör..tillsut kom Basse med en påse också med hans poppades inte heller och sen blev det en bränd klump i den påsen med.
Så vi alla tre satt i den där brända lukten och kollade på den segaste idol-finalen jag vart med om.
Helt okej att Markus vann,spelade inte mig så stor roll faktiskt.
När Basse sen hade dragit så skulle jag och Anna lägga oss för att sova,jag skulle sova i hennes bädsoffa från Ikea för 900 kr. Jag har blåmärken på knäna efter den upplevelsen kan jag lova er.
Igår så var jag hemma på dagen och på kvällen kom Admir och hämtade mig för att åka hem till honom och dricka.
Jag fick i mig endel som vanligt och sen blev det en orgasm när vi kom in på krogen.
Blev en ganska tidig hemgång efter allt missförstånd och bråk den kvällen,alkohol kan verkligen ställa till det för folk.
 Men Hampus ringde faktiskt förrut,stackare kommer inte ihåg något från igår.
Idag så har jag legat hemma och kollat på sista tre avsnitten av Beach Girls,synd att det inte finns en andra säsong.

Part 2:
Är det bara jag eller har alla en bild av hur eran drömkille/drömtjej ska se ut.
Jag ska berätta min för er.

Kropp:
1. Han ska vara längre än mig (alltså längre än 1.73)
2. Han ska inte vara jätte smal/tjock utan han ska vara lagom i kroppen men ändå så stor så jag känner mig trygg i hans armar
3. Helst ska han ju ha brunt hår och bruna ögon men det är faktiskt inte så viktigt

Påbrå:
1. Spelar inte roll om han är svensk eller utländsk (men om han ska vara utländsk så ska han helst komma från Storbritanien, USA, Iran, Bosnien eller Syrien) om han är från Sverige så ska han helst komma från Stockholm, Gävle, Malmö eller Linköping. 

Kläder:
 1. Han ska ha en stor Adidas liknade tröja på sig som ska vara ungefär 1-2 storlekar för stor.
2. Han ska ha stora sneakers på fötterna
3. Stora blå jeans som också ska vara ett par storlekar för stora
4. En keps, t.ex NY varianten
5. Något stort halsband skulle vara snyggt, men då ska det vara något enkelt som dödsbricka eller nåt
6. Bling Bling örhängen i öronen är helt OK!
7. Mp3 lurar i öronen är också ett stort plus

Personlighet:
1. Givmild
2. Oftast glad
3. Humor
4. Partypingla
5. Öppen

Musiksmak:
1. Lyssnar på Rn&B och Hip Hop
2. Men får gärna lyssna på Rock och sådan också
3. EJ Lars Winnerbäck eller Håkan Hellström musik

Så nu är min manliga robot klar. Om han bara fanns för att skriva ut och skicka till verkligheten nu. Jag vet att en sådan kille existerar för jag har träffat några stycken, men jag har inte träffat the it av de. Kanske inte är en sådan här som jag hör ihop med. Vi får väl se vad framtiden utvisar. 

Ps. Lyssna på Christina Aguilera - The Right Man (har säkert tipsat om den förr)

Obs: Glöm inte att kolla på säsgonsstarten av One Tree Hill som börjar på Kanal
5 Kl. 19.00 ikväll.

Peace Out.

Kommentarer
Postat av: Pia

haha, härligt o läsa om din perfekte. Det är rätt, man måste ställa krav!

2006-12-15 @ 10:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0