sykon-nej, tvillingar.nej, släkt-nej.

min fredag kväll var lite annorlunda igår.

när jag kom hem från jobbet så gjorde jag mig iordning och drog hem till anna. där satt vi och väntade på att de andra tre skulle komma och när de hade gjort det så åkte vi till census i tannerfors där spelningen skulle vara. vi var nog där lite för tidigt för fredrik och hans band skulle inte spela förrän vid halv tio och vi var där redan innan åtta. men det var bara att slå sig ner och äta gratis pepparkaka med lite glögg till. en efter en bara ramlade det in folk man kände igen, mestadels nog för att det var ganska mycket kungsis folk som jag förmodar också var där för att se fredrik. det första bandet ställer sig på scen och börjar spela, min öron vibererade alltså. det var nog bland det sämsta jag har hört live och jag tror inte ens det kallas musik det de spelade. men sen när fredrik och de entrade scenen så blev allt mycket bättre. för mig som inte ens tycker om sån slags musik så imponerade de verkligen mig. direkt efter så sa vi "hej då" till fegge och gick mot bilen. väl där så satte johan på stereon med hiphop musik på högsta volym typ. vi fick skjuts in till stan och jag,anna och samuelsson gick vidare till hakepi för att dra något lätt att äta och sen vidare till 55:an. där mötte vi annas bror och hans thailändksa flickvän som även satt med johan, kristian och de andra. som sagt det var ju länge sen jag var ute med samuelsson men snart kom det att bli vardagsmat. oskar satt och frågade anna lite samtidigt som han kollade på mig, så sen var jag tvungen att fråga vad de pratade om. då kom det, han frågade om du och samuelsson är syskon?..det var så länge sen man hörde det eftersom jag inte varit med sofia på länge men det slår verkligen aldrig fel för jämt när vi går ut så är det någon som undrar och frågar.

idag så fyller min underbara mor 40-år, och det ska firas med en brak fest verkligen!


Mums,wanna taste?


väntar på att sandras ska komma och hämta kjolen hon ska låna av mig, sandra i kjol-det här kommer bli en porrig kväll :)

snart drar det igång!

syns på stan packad och klar.

Toodillooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0